~ vill inte blomman bli plockad går jag till en annan

heej :) idag har jag inte vart i skolan heller... har fortfarande ont i huvet det har vart en bra dag i början, jag va på stranden med mormor och vovvarna :) river simmade till en ö o vågade i simma tillbaka, så jag fick hämta han -.- och maja simmade efter en anka, nu är de en anka med hjärtattack :O lägger upp bilder sen. sen lite senare köpte jag en kanin ! :D har inget namn än :) sen senare på dan, elr aah, just nu så blev dagen lte värre jag började tänka på en sak och mådde lite dåligt :( hoppas de löser sej, elr aah, jag vet att de inte kommer göra de, de är fan en på miljonen :'( aja, nu har jag inget mer att säga p u s s h e j :* /johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0