~ fick sluta tidigare ! :D



heej :D

idag har vart i skolan, fast jag försov mej (inte braaa)
min första lektion var bild, och jag målade en fin bild på mej o josse, fast josse gillade inte den så hon rev sönder den :(
hahah o dom andra bara "nää de va inte snällt!" :D
och josse bara skratta :s
sen hade vi svenska och jag skrev 5 faktatexter på 40-50 minuter ! WOHO! :D
sen hade vi lunch och fick reda på att spanskan va inställd så jag fick sluta tjugo över ett :D
sen hade vi slöjd och jag gjorde klar min trähäst :D
och markus i min klass satt o formade albabetet med en tumstock :'DD
och carl trummade....
sen slutade vi juuue :D
sen åkte jag o gustav buss så frågade gustav om jag ville va och så åkte vi först hem till han o drack saft, sen åkte vi hem till mej o grejade lite me kaninerna, se tråkade vi och gjorde pommes :D
sen flög tiden iväg o de va dags för gustav att åka hem D:
sen efter de skulle vi äta sen tråkade jag o pratade lite me tove och du sitter jag här! :D

de va allt för idag

p u s s h e j :* /johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0