YO!

 
gammal bild från sommarn.

tjaaaaa!

nu sitter jag här med josefine som är nyduschad men gulliga flätor i håret.

jag o bella drog till gbg idag o träffade bästa john!
hahah älskar pojken! <3
fast vi träffades inte så länge, för han sover fan som en jävla uggla elr nåt...

aja, sen kom han 20 minuter innan vi skulle åka hem, de va lite synd ;/
men vi träffar han på lovet igen, fan ta han om han sover så länge då...

imorn äre skola igen o vi ska öva på en konsert vi ska ha, de är en julkonsert o vi måste ha nåt rött, svart och/ elr grått, vafan hände me vitt?!
idioter...

jag o bella har bestämt att jag ska komma hem till henne på morgonen så åker vi tillsammans, ska fråga om josefine kan följa med också, lite tråkigt att behöva åka själv till skolan...

just nu sitter jag o prövar min bedövningsalva (nolifer...)
bara för jag har sååååååhäääääääääääääääär tråkigt.

nu ska jag fortsätta lyssna på musik o testa min salva ^^

ha de gött! /johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0