god jul och gott nytt åååår !

Hejhej! Jag sitter o bloggar me mobilen så de blev ingen bild :) Aja, jag glömde blogga på jul o sånt så jag ska skriva vad jag fick för betyg o julklapp :) Betyg: bild: F Engelska: F hemkunskap: E idrott: F Matte: F spanska: F musik: E biologi: F fysik: F Kemi: F geografi: E historia: F religion: F samhällkunskap: E slöjd: E Svenska: F teknik: D Där va mina betyg :) Inte så jättebra, men de vänder nog ;) Nu kommer julklapparna: 32-tum platt tv box till tvn kanal kort noblesse (stava) Halsband läppglans Ett till halsband örhängen presentkort på gina tricot Tröja en stor strumpa med två par strumpor i :) Ögonbryn piercing puder ett till halsband xd ett sånt där örhänge man har där uppe på örat xd presentkort på H&M presentkort på hela etage sen tror jag inte att jag inte fick mer xd kommer iaf inte ihåg, Nu sitter jag o kollar på tv :D Imorn blire överby en liteb stund me kusinen jimmy o han tjej lillan :D och josse xd Tagga nyååår imooorn!! Nu ska jag nog sova lite p u s s ;* /johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0