(Y)!



hejj <3
idag har jag vart i skolan :DD
sen så gick jag till tobbe som hade lektion för jag fick gå typ
en halv timme tidigare för jag var så jävla bra på teknik provet ((:
sen gick jag till busshållsplatsen och sminkade mej lite innan bussen skulle komma.
då smsade tobbe "kom till korridoren.."
jag bara "whaat? o:"
och ås gick jag dit och då var tobbe där o sånt,
den kom j på att mina nycklar var kvar på busshållsplatsen! o:
så jag o tobbe sprang dit snabbt p hämtade dom xd.

sen när han slutade så gick vi till vänerparken för att hälsa lite på johan :DD
sen var vi där lite så kom det en fucking lärareo bara "går ni här"
o jag o tobbe bara "nää?"
och han bara "då får ni gå här ifrån!"
så gick han bakom oss hela vägen ut som om vi vore några jävla slavar lr nåt!! :O
jävla gubbe -.-'''

sne väntade vi untaför jättelänge,
så smsade fanny "jag ser dej"
jag fatta inget xd
sen såg jag henne i fönstret

sen kom johan ut och så gick han o jag o tobbe till nån jävla hamn lr nåt xd
sen kom vi bara till hemmakväll lr nåt o dom köpte drickor
jag var så jävla hungrig så vi gick till göstas tror jag o köpte mat, o då ville johan har hamburgare
och man fick hamurgare o pommes på en meny så han fick hamburgare o jag fick pommes :D
sen gick vi till hemmakväll så jag fickköpa choklad o cola :DD
sen kom evelina o sevda och så skulle johan hem så vi följde han till busshållsplatsen
sen när han åkte hem så åkte jag bussen hem med sevda o evelina.

nu kom josse hem med mer choklad åt mej (:

jaaauo så har min dag sett ut

puss :*


Kommentarer
Postat av: olivia

roligt <3<3 du har gjort mycket på en dag <3<3

2010-09-11 @ 15:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0