:DD



hellu :]<3

idag har jag varit i dkolan :D <3
först hade vi NO, ch då va jag JÄTTETRÖTT! :O
sen hade vi engelska som är TRÅKIGT!!!
sen hade vi SO tror jag, och då somnade jag när vi kollade på en film xd :$
jag var ju jättetrött :o
sen hade vi lunch och
sen hade vi spanska och glömde mina saker -.-'''
och jag fick typ en hel shoklad av viktor? o:
på spanskan blev jag lite småsur för jag vände mej om och pratade med dennis
ett antal gånger, och då sa michelle att jag flörtade med han? o:
sen hade vi svenska och då satt jag brevid anton, haha roligaste lektionen idag asså! xd
fyfan! :DD
sen var dagen slut och jag skulle gå till busshållsplatsen och fick se nåt jag blev väldigt lessen över :/

sen kom bussen och vi åkte hem, och då tog jag ett glas oboy och efter några timmar sitter jag här och väntar på therese :DD

hon är seg :D

juste! jag träffade petra och gustav på busen ;DD

jaa så har min dag sett ut

puss :*

Kommentarer
Postat av: Olivia

vad blev du leden över <3

2010-09-15 @ 19:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0