äntligen FRISK! :DD



hellu :] <3

nu är jag äntligen frisk, men ör fortfarande hostig -.-''
stackars sara, jag har smittat henne xd
förlåt sara! älskar dej det vet du nog xd <33
och så har jag smittat petra också
krya tjejer xd <33
jag har vart i skolan idag och först hade vi spanska,
sen åkte vi nånstans o kollade på nån jävla dansgrej med värsta bögstilen o:
sen hade vi rast i typ 2 timmar :D
då gicka jag till vänerparken och jag får inte komma tillbaka dit mer :S
för nån jävla kärring kom o sa till mej -.-''
sen hade vi teknik sen slutade vi och jag var tvunngen att vänta på tove i kylan i två hela timmar typ! o:
sen va vi och det va jättakul! :D
vi får göra om det snart :DD <33
sen tog jag bussen hem xd <3

jaaaaauo så har min dag sett ut

h e j d å  : D

Kommentarer
Postat av: Anton C

vrf fick du inte vara kvar ? xd

2010-09-28 @ 20:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0